رونالدو:مثل بعضی ها کینه ای نیستم.

کریستیانو رونالدو می گوید هیچگونه کینه‌ای نسبت به مورینیو ندارد و این کارها برای آدم‌های بیچاره و شکست خورده است.

رئال مادرید موفق شد در فینال جام قهرمانان (گینس) با غلبه بر چلسی قهرمان این رقابتها شود.

کریستیانو رونالدو که در بازی نهایی موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند می گوید بین او و مورینیو هیچگونه دشمنی نیست و فکر کردن به این جور مسائل در فوتبال برای انسان‌های شکست خورده است.

رونالدو در حالی مقابل چلسی دو گل به ثمر رساند که مورینیو در مصاحبه‌ای جنجالی که بعدا آن را اصلاح کرد، عنوان کرده بود رونالدوی واقعی رونالدوی برزیلی است! اما در حالی که رسانه‌ها دو گل او به چلسی را پاسخی مناسب به اظهارات مورینیو عنوان کردند خودش می‌گوید که به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارد و ترجیح می‌دهد به فوتبال فکر کند. دیدگاهی که پیش از این توسط رونالدو این گونه بیان شده بود: آدم در بشقابی که از آن غذا می‌خورد تف نمی‌کند!

مهاجم پرتغالی در گفتگو با مارکا درباره بازی با چلسی گفت :‌دوست دارم حرفهایم را در زمین مسابقه بزنم. اتفاق‌هایی که خارج از زمین فوتبال رخ می‌دهند تاثیری روی من ندارد. هدفم این‌است که به رئال مادرید کمک کنم تا به اهدافش برسد و بتوانیم قهرمانی ‌هایی متعددی جشن بگیریم.

به گزارش مارکا پس از بازی رئال مادرید و چلسی تنها ژابی آلونسو و فابیو کوئنترائو نزد سرمربی سابق خود رفتند و با وی خوش و بش کردند.

رونالدو درباره نحوه خوشحالی اش پس از به ثمر رساندن گل و نگاه کردن به ژوزه مورینیو گفت: پس از گل زدن به نیمکت خودمان نگاه می کردم. پس از مسابقه نزد مورینیو نرفتم چون او را ندیدم. اما در کنار تمام اعضا کادر فنی چلسی بودم. من هیچ خصومتی با کسی ندارم. تنها آدم‌های بیچاره و شکست خورده کینه ای هستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | 19:8 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.